За да постигнем мечтаната фигура, с която ще се чувстваме добре в кожата си, можем да започнем от изгаряне на мазнините, които са излишни в тялото ни. Това изгаряне на мазнини се случва най-успешно чрез движение, но в забързаното ни ежедневие днес често не ни достига време за това.

 

Изгаряне на мазнини – движение или диета?

Изгаряне на мазнини 1

Изгаряне на мазнини – научете повече!

Най-добрият начин за изгаряне на мазнини е активното движение. Независимо дали ще провеждаме целенасочени тренировки за изгаряне на мазнини, или пък ще се отдадем на свободни дейности като тичане в парка, каране на колело, разходки и т. н., активното движение е ключово, когато става дума за изгаряне на мазнини. За да започне желаното изгаряне на мазнини, трябва да горим повече енергия, отколкото получаваме. Това означава, че можем да похапваме разнообразни храни, без да се притесняваме, че ще нарушим процеса по изгаряне на мазнини, ако се движим често и активно.

Движението е важно, особено ако работата ни е свързана със седене на бюро пред компютър по цял ден, но обикновено се оказва недостатъчно за изгаряне на мазнините, защото нямаме нито време, нито сили за активни дейности преди или след работа. За да се пристъпи към изгаряне на мазнини, е нужно да се изразходват повече калории, отколкото се приемат. Ако нямаме време за много движение и изразходване на енергия, то тогава трябва да намалим приема на вредни калории и да наблегнем на плодове, зеленчуци и ядки – храни, които ни дават енергия, но не и излишни „празни калории“, които да се натрупват в организма ни. По този начин е възможно изгаряне на мазнини без много физически упражнения.

Изгаряне на мазнини 2

Изгаряне на мазнини – разберете как!

Важността на хидратацията при изгаряне на мазнини

Хората често подценяват значението на хидратацията, когато става дума за здраве, отслабване и изгаряне на мазнини. Всъщнос приемът на достатъчно количество вода е ключов за здравословното ни състояние и дори за желаното изгаряне на мазнини. Добре хидратираният организъм работи по-успешно, а ние се чувстваме значително по-тонизирани. Хидратацията спомага и за извеждането на токсините от организма, което допринася за прочистването му и дори за отслабването ни. Важно е да се отбележи, че не можем да се хидратираме с какви да е течности – соковете, чайовете и особено кафето обикновено имат обратен ефект. Необходимо е да приемаме чиста вода, като оптималното дневно количество за всеки човек е около 30 – 40 милилитра на килограм тегло (например ако тежим петдесет килограма, трябва да консумираме по около литър и половина до два литра чиста вода всеки ден).

 

 

Изгаряне на мазнини – движение или диета?

Важността на хидратацията при изгаряне на мазнини