Всеки мечтае за красива фигура – и мъже, и жени. В съвременното забързано ежедневие обаче често нямаме време за целенасочени тренировки за топене на мазнини и за здравословен хранителен режим – хапваме набързо и се връщаме на работа. Всичко това обаче се отразява много негативно както на външния ни вид, така и на здравословното ни състояние, а разбира се и на самочувствието ни.

 

Топене на мазнини чрез промяна в храненето

Топене на мазнини 1

Топене на мазнини – научете повече!

При топене на мазнини е важно на първо място да се отървем от храни и напитки, които макар да са вкусни и привлекателни, ни носят вреда, защото съдържат така наречените „празни калории“, които се натрупват в организма. Това са предимно захарните изделия и алкохолът – именно техният прекомерен прием ни пречи при опитите ни за топене на мазнини. Щом ограничим или спрем напълно консумацията им, ще се почувстваме по-добре и ще започне така желаното топене на мазнини.

Добре е при топене на мазнини, а и по принцип в менюто ни да преобладават храни, които са богати на фибри и целулоза. Целулозата спомага за детоксикацията на организма. Сред храните, които съдържат целулоза и извеждат токсините от тялото ни, като по този начин спомагат и за топене на мазнини, са зелените зеленчуци – зелен фасул, зеле и други.

Топене на мазнини чрез промяна в режима на хранене

Топене на мазнини 2

Топене на мазнини – разберете как

Често хората си мислят, че за да започне топене на мазнини в организма им, е нужно да гладуват. Всъщност е точно обратното – не е добре да „шокираме“ организма си с продължителен глад и да ядем веднъж или два пъти на ден в обилни количества – това не води до топене на мазнини, а до нередовен стомах.

За да се чувстваме добре и за да се случи желаното топене на мазнини, е нужно да се храним често, но на малки порции, съдържащи предимно плодове, зеленчуци, ядки. По този начин ще се чувстваме сити и едновременно с това ще се наслаждаваме на процеса на топене на мазнини. За топене на мазнини не е нужно да се подлагаме на строги, жестоки диети, които ни карат да се чувстваме нещастни и които дори не са здравословни. Нужно е единствено да внимаваме какво ядем – суровите зеленчуци, например, могат да се консумират в неограничени количества дори по време на топене на мазнини.

 

 

Топене на мазнини чрез промяна в храненето

Топене на мазнини чрез промяна в режима на хранене